Excursiile in Londra


Trecand direct la subiect vreau sa va spun ca o problema a fost faptul ca am dormit cinci fete in aceeasi camera si aveam o singura oglinda in care abia te vedeai. Zau asa. Baietii aveau oglinzi si camere mai mari. Care e logica aici? In fine. Am aflat ca nu sunt singura care citeste fantasy pe acolo si mi-a fost foarte usor sa gasesc subiecte si carti comune. Majoritatea erau innebuniti dupa Harry Potter,ceea ce eu nu am citit ,dar ma rog. Pe langa asta, mi-au placut foarte mult excursiile in Londra, mai ales cand am mers la teatru si am vazut piesa "Singin' in the Rain", care a fost geniala. Am colindat o gramada de magazine si mi-am pierdut dupa-amiezile prin Starbucks, KFC sau Pizza Hutt. Aveam nevoie de mancare adevarata. Profesorii sunt foarte ok, dar din pacate, acolo nu se predau materiile la fel de strict si complex ca in Romania. Cel putin, asta e parerea mea. Prin ore glumeam, radeam, profu' nu avea nicio treaba. 

Ne mai punea filme, ne mai uitam, mai adormeam Totusi, scoala este foarte moderna. Mi-au placut mult dulapurile alea, cum sunt in filmele cu adolescenti din Statele Unite. Table electronice si alte chestii de genul. Si pe langa astea, oamenii erau extrem de politicosi si draguti. Mai ales negrii. Ma bucur ca am avut ocazia sa ii cunosc, desi cine stie cand o sa ii mai revad. Aparent, multa lume se uita la The Walking Dead si si la Gossip Girl si si The Vampire Diaries. Au fost si o gramada de momente amuzante. Si, ar fi o gramada de spus, dar nici nu stiu cu ce sa mai continui. Cert e ca mi-a fost foarte dor de prieteni. De unii prieteni. Am vazut si cine a fost langa mine si cine nu. Am vazut ce prieteni  am avut de fapt. Mai avem putin din anul asta scolar si imi pot relua activitatile, gen ma pot reapuca de scris si citit. Abia astept! Va pup si ne mai auzim. Ma intreb ce Doamne iarta-ma facem in "saptamana altfel".

Un comentariu: