Pentru tine, Eu!


Viata mea nu e scrisa intr-un catastif. De ce sa ne tratam cu pastile de zahar? Priveste-ma si spune-mi ce vezi! Sunt deschisa in fata ta si totusi in paginile ce ti le ofer sunt atatea nimicuri ascunse sub niste cuvinte scrise sa te incurce. Citeste-ma atent! Eman vicii, spulber vise, devorez planuri, schimb principii, colorez in gri sentimente, sufoc pasiuni, brodez idealuri noi, scuip naivitate la orice pas, sdor unicitatea, sunt nebuna. Nu-mi fuseri sentimentele. M-am obisnuit sa fiu apatica, nascocesc ineptii; am obosit sa am o viata dependenta de logica. Ne-am invatat sa punem indigo sub fiecare traire, doar pentru a ne indopa cu vise. M-am obisnuit sa am deficente in diferite domenii, poate de aceea esafodajul meu e asa de instabil. Am devenit avida, scufundata in letargie tac! Ai putea sa imi perforezi balonul de sapun pe care il am inca din copilarie. Lasa-ma sa traiesc in paradigmele mele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu