Prin Gradina Botanica


Daca la plimbare prin gradina botanica n-am mai ajuns din motive de nori de ploaie amenintatori si mincinosi, mi-am facut un pic de lucru prin gradina botanica din balcon pe care o cam neglijasem in ultima vreme. Am luat plantele la pigulit, le-am curatat de frunzulite si flori uscate si le-am facut cate un dus celor mai mici si transportabile pana la cada. Si in sfarsit am pus in pamant puiul de Hoya uitat intr-un pahar cu apa, caruia ii crescusera mustatile de ieseau pe afara. Pe urma, am avut chef ca Laura Pausini si Sir Elton John sa ma tina de vorba in timp ce am gatit chestii simple, am pozat rezultatul final si am scris retetele pentru Arome Culinare. Dupa toate astea, am mai facut ceva inedit si neplanificat. Am pus oale cu apa la incalzit, ca sa ma spal in lighean. Din motive cu care nu vreau sa-mi incarc neuronii, s-a oprit apa calda pana luni, sau marti, sau pana nu stiu cand. Asa ca daca tot mi-am amintit cu drag de verile la bunici, cand ma spalam in balia de lemn cu apa incalzita la soare, am aplicat varianta moderna cu apa incalzita pe aragaz si spalatul in lighean de plastic. Daca n-am face planuri de mutare in alta parte, m-as gandi la o centrala sau macar la un boiler. Asa insa, deocamdata ne descurcam cu ce avem pana ne hotaram daca ne mutam sau nu. Bine ca avem aragaz si multe oale. Curatica, parfumata si pomadata, duminica am plecat cu mama la cumparaturi. Printre alte nimicuri, mi-am cumparat forma noua si hartiute vesele pentru briose. Cum s-ar zice, week-endul meu n-a fost ce-am planificat, semn ca e posibil sa fie adevarata vorba aia conform careia viata este ceea ce trece pe langa tine in timp ce tu esti ocupat sa-ti faci planuri, dar a fost un week-end plin cu de toate. Se pare ca azi am avut limbarnita. Daca cineva a ajuns cu cititul la finalul kilometrului de postare, il declar eroul zilei si-i fac cinste cu un Ginger Rogers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu